Miksi sain laskun kaksi kuukautta ennen seuraavan laskutuskauden alkamista?

Kaikista sopimuksista, joiden laskutuskausi on yksi vuosi, lähetetään lasku 4-8 viikkoa ennen seuraavan laskutuskauden alkamista. Näin varmistetaan, että on tarpeeksi aikaa maksaa lasku ennen seuraavaa laskutuskautta.

Vuosilaskutuksessa olevat palvelut voi irtisanoa kyseisen palvelukauden loppuun. Mikäli palvelu halutaan irtisanoa, Seravo ei esimerkiksi uusi verkkotunnusten vuosittaisia rekisterimaksuja. Jotta mitään ikävää ei ehtisi tapahtumaan, asiakkaita laskutetaan riittävän ajoissa, jotta myös meillä on aikaa tehdä tarvittavat laskutus- tai palvelumuutokset.

Halutessaan vuosilaskutuksesta voi siirtyä kuukausilaskutukseen. Kuukausilaskutettavilla sopimuksilla on puolestaan yhden kuukauden irtisanomisaika. Parhaiten laskutustietojen muuttaminen onnistuu lähetämällä meille sähköposti alla näkyvään osoitteeseen.

Kysyttävää laskutuksesta?

Voit olla yhteydessä laskutusasioista sähköpostilla, help@seravo.com. Huom! Emme kuitenkaan ota laskuja vastaan sähköpostitse.

Vastasiko tämä kysymykseesi? Kiitos palautteesta. Palautteen lähettämisessä oli ongelma. Yritä uudelleen myöhemmin.