Voinko siirtää sopimuksen palvelusta toiselle yritykselle tai henkilölle?

Mikäli yrityskaupan tai muun muutoksen johdosta sopimus halutaan siirtää toisen yrityksen maksettavaksi, tarvitsemme tähän uudelta velalliselta kuittauksen asiakaspalveluumme (help@seravo.com). Kuittaus tulee tehdä kirjallisesti sähköpostitse, ja sen tulee sisältää seuraavat tiedot:

  • Jatketaanko palvelua samalla palvelupaketilla kuin aikaisemmin
  • Laskutustiedot ja laskutustapa (posti/sähköposti/verkkolasku)
  • Haluttu laskutuskausi (kk/vuosi)
  • Yhteyshenkilöiden nimet, puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet

Kun olemme vastaanottaneet tiedot, sopimus voidaan siirtää ja laskutus siirtyy uudelle omistajalle. Teemme takautuvasti korjauksia laskuihin vain poikkeustapauksissa, tai mikäli sopimus on vuosilaskutteinen ja laskutuskausi ei ole vielä alkanut.

Vastasiko tämä kysymykseesi? Kiitos palautteesta. Palautteen lähettämisessä oli ongelma. Yritä uudelleen myöhemmin.