Voinko siirtää sopimuksen palvelusta toiselle yritykselle tai henkilölle?

Jos haluat yrityskaupan tai muun muutoksen johdosta siirtää sopimuksen toisen yrityksen maksettavaksi, tarvitsemme tähän uudelta velalliselta kuittauksen asiakaspalveluumme ( help@seravo.com). Kuittaus tulee tehdä kirjallisesti sähköpostitse ja sen tulee sisältää seuraavat tiedot:

  • Jatketaanko palvelua samalla palvelupaketilla kuin aikaisemmin
  • Laskutustiedot ja laskutustapa (posti/sähköposti/verkkolasku)
  • Haluttu laskutuskausi (kk/vuosi)
  • Yhteyshenkilöiden nimet, puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet

Kun olemme vastaanottaneet tiedot, sopimus voidaan siirtää ja laskutus siirtyy uudelle omistajalle. Emme tee takautuvasti korjauksia laskuihin muuten kuin poikkeustapauksissa tai jos asiakkaalla on vuosilaskutussopimus, jonka laskutuskausi ei ole vielä alkanut.

Vastasiko tämä kysymykseesi? Kiitos palautteesta. Palautteen lähettämisessä oli ongelma. Yritä uudelleen myöhemmin.

Tarvitsetko apua? Yhteydenotto Yhteydenotto